Otázky a odpovědi
JAK ZJISTÍM, ZDA JE MOJE OBJEDNÁVKA VÁMI PŘIJATÁ?
Obdržíte e-mail s potvrzením objednávky a s číslem objednávky. Až bude vaše objednávka odeslána, obdržíte další e-mail.
UDĚLALA JSEM CHYBU, MOHU ZMĚNIT NEBO UPRAVIT SVOU ADRESU ?
Záleží na stavu zpracování objednávky. Kontaktujte nás co nejdříve, pokusíme se to vyřešit.
JAK DLOUHO TRVÁ ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY?
Obvykle 2-4 pracovní dny i s dopravou, kterou nám zajišťuje společnost PPL a Zásilkovna.
JAK VÁS MOHU KONTAKTOVAT?
Máte-li dotazy ohledně zákaznických služeb, můžete nám poslat e-mail na adresu kontakt@designmehair.cz nebo nám zavolejte na číslo +420 774 701 773 nebo +420 608 872 031.
MOHU VRÁTIT ZBOŽÍ?
Vždy se snažíme zajistit, aby naši zákazníci milovali naše produkty, ale pokud potřebujete vrátit objednávku, rádi vám pomůžeme. Stačí nám poslat e-mail přímo na adresu kontakt@designmehair.cz a my vás provedeme tímto procesem.
MÁM OTÁZKY OHLEDNĚ PLATBY, DOPRAVY A REKLAMACE.
Všechny tyto odpovědi naleznete v obchodních podmínkách.
KDE SE VYRÁBÍ VAŠE PRODUKTY?
Všechny produkty se vyrábí v Kanadě.
MOHU KOMBINOVAT JEDNOTLIVÉ ŘADY?
Ano, produkty z jednotlivých řad si jednoduše můžete sladit podle svých vlasových potřeb. Pokud potřebujete pomoc s výběrem, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.
JSOU VAŠE VÝROBKY TESTOVÁNY NA ZVÍŘATECH?
NE ! Naše produkty mají certifikaci PETA cruelty-free.
JSOU VAŠE VÝROBKY BEZ DRSNÉ CHEMIE?
Ano! Naše výrobky neobsahují škodlivé sulfáty, parabeny ani lepek.
JSEM VEGAN, MŮŽU POUŽÍVAT VAŠE PRODUKTY?
Ano, celá produktová kolekce je veganská.