DOPRAVA ZDARMA OD 1800 KČ/ 75 EUR.

Otázky a odpovědi

V případě dotazů na zákaznický servis nebo vlasové poradenství nám můžete poslat e-mail na adresu:
kontakt@designmehair.cz nebo nám přímo zavolat na číslo +420 774 701 773.
PONDĚLÍ AŽ PÁTEK OD 9:00 DO 18:00 HOD.

VŠEOBECNÉ

ZASLAL/A JSEM VÁM E-MAIL, KDY DOJDE ODPOVĚĎ?

Ozveme se vám zpět do 24-48 hod. Pokud jste nás kontaktovali během víkendu nebo svátků, ozveme se vám zpět následující pracovní den.

MÁM KADEŘNICKÝ SALON A ZAJÍMÁ MĚ VELKOOBCHODNÍ SPOLUPRÁCE

Jsme rádi, že se k nám chcete připojit! Chcete-li mít DESIGNME ve svém salonu, vyplňte prosím formulář „poptávka na velkoobchod“ a my se vám brzy ozveme nebo nám rovnou zavolejte na číslo +420 774 701 773.

OBJEDNÁVKY

JAK ZJISTÍM, ZDA JE MOJE OBJEDNÁVKA VÁMI PŘIJATÁ?

Jakmile bude vaše objednávka úspěšně zadána, obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, včetně čísla objednávky a shrnutí vaší objednávky. Pokud jste tento e-mail neobdrželi, zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty. Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte další e-mail se sledovacím číslem.

NEPŘIŠLO MI ŽÁDNÉ POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY, CO MÁM DĚLAT?

Jako první krok doporučujeme ověřit složku nevyžádané pošty nebo spamu. Pokud jej tam nenajdete, kontaktujte nás na adrese kontakt@designmehair.cz nebo nám zavolejte na číslo +420 774 701 773. Potvrdíme, zda byla vaše objednávka správně zadána a můžeme vám znovu zaslat potvrzovací e-maily.

UDĚLAL/A JSEM CHYBU, MOHU ZMĚNIT NEBO UPRAVIT SVOU ADRESU?

Záleží na stavu zpracování objednávky. Kontaktujte nás co nejdříve, pokusíme se to vyřešit.

CO MÁM DĚLAT, POKUD POTŘEBUJI MOJI OBJEDNÁVKU UPRAVIT?

Napište nám co nejdříve e-mail na adresu kontakt@designmehair.cz nebo zavolejte a my se pokusíme vaši objednávku upravit dříve, než se začne zpracovávat.

JAK DLOUHO TRVÁ ZPRACOVÁNÍ MÉ OBJEDNÁVKY?

Objednávky jsou zpracovány od pondělí do pátku a obvykle expedovány do 24 hodin od vašeho nákupu. Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte upozornění e-mailem. Počkejte prosím 2-4 pracovní dny, než bude doručena.

MOHU VRÁTIT ZBOŽÍ?

Vždy se snažíme zajistit, aby naši zákazníci byli spokojeni s našimi produkty, ale pokud potřebujete vrátit objednávku, rádi vám pomůžeme. Stačí nám poslat e-mail na adresu kontakt@designmehair.cz nebo se ozvat telefonicky a my vás provedeme tímto procesem.

CO KDYŽ MI NĚCO, CO JSEM OBJEDNALA, PŘIŠLO POŠKOZENÉ?

☹ Pošlete e-mail na adresu kontakt@designmehair.cz a my se o vás postaráme. Pro urychlení procesu uveďte číslo objednávky, název poškozeného produktu (fotku) a popis problému.

POMÓC, MŮJ BALÍČEK SE ZTRATIL!

Napište nebo zavolejte a my vám rádi pomůžeme.

MÁM POTÍŽE S POUŽITÍM PROPAGAČNÍHO KÓDU, CO MÁM DĚLAT?

Může existovat několik důvodů, proč se kód nenačítá:
1. Ujistěte se, že položky ve vašem košíku jsou správné položky související s promo akcí.
2. Ujistěte se, že máte v košíku správné množství.
3. Některé slevové kódy nelze kombinovat s jinými akcemi nebo již zlevněným zbožím.
Pokud se stále potýkáte s problémy, napište nám na kontakt@designmehair.cz.

PRODUKTY

KDE SE VYRÁBÍ VAŠE PRODUKTY?

Všechny naše produkty jsou vyrobeny v Kanadě.

MOHU KOMBINOVAT JEDNOTLIVÉ ŘADY?

Ano, produkty z jednotlivých řad si můžete jednoduše sladit podle svých vlasových potřeb. Pokud potřebujete poradit s výběrem, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

NEVÍM JAK ZAČÍT. KTERÉ PRODUKTY JSOU PRO MĚ TY PRAVÉ?

Jsme moc rádi, že máte zájem objevovat naše produkty. Napište nám nebo zavolejte a my vám pomůžeme určit to nejlepší pro váš typ a texturu vlasů.

JSOU VAŠE PRODUKTY TESTOVÁNY NA ZVÍŘATECH?

NE! Naše produkty mají certifikaci PETA cruelty-free.

JSOU VAŠE PRODUKTY BEZ DRSNÉ CHEMIE?

Ano, naše produkty neobsahují drsné sulfáty, parabeny ani lepek.

JSOU VAŠE PRODUKTY VEGANSKÉ?

Ano! Vlasové produkty DESIGNME jsou 100% veganské a vyrobené bez jakýchkoliv živočišných produktů.


Máte ještě nějaké otázky? Ozvěte se nám!